środa, 9 lipca 2014

#AmbasadorkaLPM - czyli dzień w którym otrzymałam pachnącą przesyłkę

Wzięłam udział w kampanii promującej markę Le Petit Marseillais. Dostałam żel o zapachu kwiatu pomarańczy oraz mleczko nawilżające do bardzo suchej skóry z masłem shea, słodkim migdałem oraz olejkiem arganowym.

Zamierzam przetestować produkty, opisać ich działanie i podzielić się z koleżankami. Dostałam bowiem 20 kompletów próbek tych kosmetyków.

Lubię bawić się w testerkę, więc i tym razem zgłosiłam się do serwisu rekomenduj.to i zamówiłam paczkę. Oto jak pięknie wygląda moja pachnąca przesyłka:


A tutaj kosmetyki:

Brak komentarzy:

Robię znowu coś dla siebie - Studia podyplomowe - logopedia

Postanowiłam "zaszaleć" i rozpocząć studia na kierunku, który zawsz mnie interesował. Już na studiach na wydziale wokalno-aktorski...