środa, 8 maja 2013

Chustka - Joanna Sałyga, Piotr Sałyga (wydanie książkowe)

Mam! I cieszę się nie tylko z tego, że to książka i że będę miała co czytać.. To spełnienie życzenia czytelników autorki, Joanny.. która zmagała się z chorobą nowotworową i niestety przegrała.. Ale tylko chorobę.. Życie wygrywała codziennie, walcząc.. kochając.. żyjąc. 2 lata czytałam codziennie jej bloga: chustka.blogspot.com. Kiedy zmarła, bloga 'uzupełnia' o wpisy jej Niemąż, Piotr.

Cieszę się, że mogłam chociaż w ten sposób zasilić konto Fundacji Chustka, która także powstała z woli Joanny. Cieszę się, że dołożyłam cegiełkę do powstania filmu o Joannie. Nie mogę się go doczekać. A książkę czytać będę w domu, bo już po spojrzeniu na okładkę miałam łzy w oczach.

Polecam! I zapraszam do kupienia książki na stronie wydawnictwa Znak.


Brak komentarzy:

Robię znowu coś dla siebie - Studia podyplomowe - logopedia

Postanowiłam "zaszaleć" i rozpocząć studia na kierunku, który zawsz mnie interesował. Już na studiach na wydziale wokalno-aktorski...