czwartek, 12 lipca 2012

Dieta - dzień 10

Idzie super. Coraz mniej mnie bierze na różnego rodzaju łakocie: kebaby, pizze, makarony z sosami, mięsko smażone, albo panierowane... Po prostu nie chce mi się tego. Jem co w diecie napisane i mam nadzieję że jestem zdrowsza, a będę szczuplejsza :)


Będąc na manikiurze wczoraj, zainteresowałam się wspomaganiem mojego odchudzania, czyli Rollmasażem. Byłam dziś i jestem zachwycona! Wymasowało mnie od kostek po biodra (bo I zabieg tylko pół godziny). Nie mogę się doczekać następnego razu. Chodzić będę 2 razy w tygodniu. Tyle trzeba i 20 zabiegów wykupiłam.


Polecam! Poniżej zdjęcia z 'mojego' gabinetu, gdzie chodzę na zabiegi.

Brak komentarzy:

Robię znowu coś dla siebie - Studia podyplomowe - logopedia

Postanowiłam "zaszaleć" i rozpocząć studia na kierunku, który zawsz mnie interesował. Już na studiach na wydziale wokalno-aktorski...