poniedziałek, 18 czerwca 2012

sesja do przodu! w oczekiwaniu na II rok...

Ha, to pewnie dziwne, że ja już nie mogę się doczekać nowego roku akademickiego.. Ale moje studia są tak fantastyczne, że chcę chłonąć wszystko od razu. No i oczywiście jak najszybciej skończyć, rozpocząć praktykę i zająć się tym co lubię. Nie wiem jeszcze jak to wszystko się potoczy, ale jestem dobrej myśli.

Wszystko zaliczyłam na piątkach i czwórkach i nie muszę niczego poprawiać we wrześniu. Muszę zacząć poważnie myśleć nad jeszcze jakimś kierunkiem, żeby nie samą muzykoterapią żyć. Ostatnio wzięłam udział w konkursie. Już po raz kolejny wybrałam muzykoterapię na temat zadania konkursowego. Może tym razem przyniesie mi szczęście?

Brak komentarzy:

Robię znowu coś dla siebie - Studia podyplomowe - logopedia

Postanowiłam "zaszaleć" i rozpocząć studia na kierunku, który zawsz mnie interesował. Już na studiach na wydziale wokalno-aktorski...