środa, 16 marca 2011

Placuszki twarogowe Dukana

Ten przepis też zapożyczony, ale wklejam tu bo będę chciała go na pewno zrobić. Uwielbiam twaróg (sery generalnie) i zawsze mam go w domu. Jak tylko zrobię, umieszczę zdjęcie :)

Składniki:
- kostka twarogu chudego (250gr)
- 2 jaja
- słodzik wg uznania
- cynamon
- otręby pszenne

Twaróg i jaja mieszamy widelcem, żeby stworzyły masę bez dużych grudek. Dodajemy słodzik, cynamon, jak ktoś ma i chce można dodać aromat i inne przyprawy.

modyfikacja
Ja upiekłam je w piekarniku na 130stopniach, bo na patelni smażenie twarogu wydało mi się dziwne.. I wyszły z tego super bułeczki sernikowe

Brak komentarzy:

Robię znowu coś dla siebie - Studia podyplomowe - logopedia

Postanowiłam "zaszaleć" i rozpocząć studia na kierunku, który zawsz mnie interesował. Już na studiach na wydziale wokalno-aktorski...