sobota, 28 lutego 2015

Magda ART, DIY, sutasz, makrama - doszkalanie

Kolejny dzień, który zapisze się jako wyjątkowy w mojej karierze biżuteryjnej :) Kurs sutaszu i makramy w Royal-Stone. Polecam każdemu kursy, doszkalanie i poznawanie nowych technik robienia biżuterii, jeśli chcemy być niepowtarzalni, jeśli chcemy żeby nasz biznes się rozwijał. Nasze klientki mogą mieć różne upodobania. Niektóre lubią rzemyki, sznurki. Inne lubią bardziej wytworne elementy: korale z kamieni naturalnych, czy właśnie sutasz. Ty razem poszłam na kurs sutaszu i makramy i jestem zachwycona, bo wydaje mi się, że w technice sutaszu ogranicza nas jedynie wyobraźnia. Można tworzyć przepiękne wzory, wręcz malować wisiory, kolczyki, broszki, czy inne elementy biżuterii. Ja planuję wykorzystać sutasz do zdobień ubrań, czy torebek, które także zmierzam sama szyć.

Oto moje dzisiejsze dzieła. Kolejnym szkoleniem będzie wire-wrapping, na który baaardzo czekam.

Brak komentarzy:

Robię znowu coś dla siebie - Studia podyplomowe - logopedia

Postanowiłam "zaszaleć" i rozpocząć studia na kierunku, który zawsz mnie interesował. Już na studiach na wydziale wokalno-aktorski...