piątek, 12 października 2012

o muzykoterapii jeszcze słów kilka...

Pomyślałam, że muszę napisać, bo potem zapomnę :) A muzykoterapia jest dla mnie ważna jak już wielokrotnie pisałam.

Myślę o tym co będę robiła jak już skończę studia w Łodzi. Oczywiście, idealnie byłoby skończyć podyplomowo jakąś pedagogikę. Znalazłam takie studia. Na UKSW, nawet niedaleko mnie, bo na Bielanach :) Tutaj link, gdyby mi umknęło.

Znalazłam też fajne studia na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, ale je zawiesili. No i znalazłam kolejne, w Warszawie :) To Arteterapia, która mnie na maksa interesuje.

Mam oczywiście nadzieję, że uda mi się znaleźć pracę w nowym zawodzie. Myślę, że pracę znajdę, gorzej z zarobkami :) Ale już po samej Białołece widzę potencjał. Tyle prywatnych placówek, które na pewno chętnie przyjmą muzyka, po studiach kierunkowych. No nic, miejmy nadzieję, że tak właśnie będzie.

Brak komentarzy:

Robię znowu coś dla siebie - Studia podyplomowe - logopedia

Postanowiłam "zaszaleć" i rozpocząć studia na kierunku, który zawsz mnie interesował. Już na studiach na wydziale wokalno-aktorski...