środa, 22 lutego 2012

wiosna tuż tuż...

I to jak! Czuć ją już mocno w powietrzu. Śnieg topnieje, ale słonko się pojawia, temperatura rośnie.. Jest dobrze :) A ja mam kolejną zajawkę - Pinterest.com Wklejam, lajkuje, udostępniam.. A dzięki temu, odkrywam nowe blogi, których jestem fanką. No to może po kolei kilka z moich ulubionych:
smakoterapia - prowadzona przez moją koleżankę Iwonkę :) Iwonka, nie dość, że pięknie śpiewa to jeszcze uprawia cudną i smaczną kuchnię.


Tutaj kolejny blog kulinarny (bo te są moje ulubione): White Plate - nie znam prowadzącej osobiście, ale blog jest fantastyczny. Zazdroszczę!


Make cooking easier - młoda, odważna i ciekawa :)


Wpis będzie aktualizowany :)

Brak komentarzy:

Robię znowu coś dla siebie - Studia podyplomowe - logopedia

Postanowiłam "zaszaleć" i rozpocząć studia na kierunku, który zawsz mnie interesował. Już na studiach na wydziale wokalno-aktorski...