niedziela, 2 października 2011

jesiennie...

No właśnie, nastała jesień.. Czas wracać do szkoły :) Może nie jest to stereotypowo powód do radości, ale dla mnie jest inaczej. Z powodu wypadku musiałam odpuścić i teraz z powrotem jestem na I roku muzykoterapii. Straaaasznie żałuję, że tak się stało i że wszystko nastąpiło na kilka tygodni przed sesją. Miałam szansę zdać i zaliczyć choćby I semestr. Dam głowę, że jakbym przysiadła, to mimo braku obecności dałabym radę zaliczyć cały rok :( Niestety. Ale to nic, może koledzy z nowego I roku będą fajni, może znowu nawiążę przyjaźnie. Fajnie by było. No i sporo nas na tym I roku, chyba jakoś 26 osób. Nie pamiętam, żeby w zeszłym roku tak było. No, ale doświadczenie pokazało, że część ludzi wykruszyła się po kilku zajęciach. No nic, ja się nie mogę doczekać :)

Brak komentarzy:

Robię znowu coś dla siebie - Studia podyplomowe - logopedia

Postanowiłam "zaszaleć" i rozpocząć studia na kierunku, który zawsz mnie interesował. Już na studiach na wydziale wokalno-aktorski...