piątek, 11 marca 2011

Mufinki

No i popełniłam dziś słodkości dukanowskie, czyli mufinki. Niestety, możliwości mojego piecyka są bardzo ograniczone i jakoś nie bardzo wychodzą mi te wypieki :/ Ale cóż robić, tylko takie mam możliwości.

Oto przepis (pożyczony z forum gazeta.pl)

Składniki (uwaga, dziennie można zjeść 1/4 tej porcji):
- 4 łyżki otrąb pszennych
- 8 łyżek otrąb owsianych
- 4 żółtka
- 4 łyżki serka (ja dałam homogenizowany waniliowy)
- 1 łyżeczka słodziku (ja daję 1 łyżkę)
- 1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia
- jakiś aromat (np migdałowy) czy kakao

Składniki wymieszać, ubić pianę z białek i dodać do
masy. Delikatnie wymieszać. Nałożyć do foremek na muffinki i piec 30
min. w 180 stopniach.

I oto jak się prezentują:

Brak komentarzy:

Robię znowu coś dla siebie - Studia podyplomowe - logopedia

Postanowiłam "zaszaleć" i rozpocząć studia na kierunku, który zawsz mnie interesował. Już na studiach na wydziale wokalno-aktorski...