niedziela, 9 maja 2010

Odmładzania dzień 12

To już 12 dni jak rozpoczęłam 'kurację' (tak to można nazwać w moim przypadku) odmładzania. Wszystko nadal świetnie. Skóra codziennie rano wygląda na wypoczętą i cały dzień utrzymuje się w dobrej kondycji. No, może ostatnio zauważyłam, że bardziej się przetłuszcza niż na początku jak zaczęłam używać 'Kod Młodości'. Twarz wygląda świeżo przez cały dzień i to jest najbardziej wartościowe odczucie. Moja skóra wygląda dosyć młodo mimo skończonych 35 lat. Nie mam żadnych zmarszczek. Ale 'Kod Młodości' mam nadzieje, pomoże mi jak najdłużej utrzymać ten stan :)

A ja właśnie zakończyłam 2-dniowy kurs 'profilaktyki i terapii muzycznej'. Bardzo jestem zadowolona. Zajęcia prowadził doktor Maciej Kierył. Profesor wykłada między innymi na Akademii Muzycznej w Łodzi, gdzie zamierzam rozpocząć studia w tym roku. Mam dużo materiałów, sporo wiedzy praktycznej i muzykę przygotowaną przez Pana Profesora. Ehh, to będą fajne i ciekawe studia.

Brak komentarzy:

Robię znowu coś dla siebie - Studia podyplomowe - logopedia

Postanowiłam "zaszaleć" i rozpocząć studia na kierunku, który zawsz mnie interesował. Już na studiach na wydziale wokalno-aktorski...