piątek, 14 maja 2010

Nowa praca - dzień 3

Jakoś nie piszę zbyt często, ale tym razem mam o czym. Jestem właśnie po 3 dniu w nowej pracy :) Jest fajnie jak na razie. Zupełnie inaczej się pracuje po stronie Klienta, ale także miałam okazję zobaczyć jak ktoś ma 5 rzeczy na głowie, ze się nie wyrabia. A ja myślałam, ze to agencje się nie wyrabiały. No, ale na razie nie mam jeszcze projektów i muszę się dużo nauczyć. Zwłaszcza tego czym się kto zajmuje. Widzę tych ludzi, słyszę, ale jeszcze nie kumam czym się zajmują i jak wygląda proces ich pracy. Z kampaniami jest łatwiej. Oni po prostu robią to do czego byłam przyzwyczajona. A ja na razie zostałam rzucona dosyć głęboko. Musze przygotować dokument określający zakres prac agencji nad wdrożeniem nowego info-site'u dla PKO BP.

Miejsce pracy - super, ludzie - też :) Będzie dobrze.

Brak komentarzy:

Robię znowu coś dla siebie - Studia podyplomowe - logopedia

Postanowiłam "zaszaleć" i rozpocząć studia na kierunku, który zawsz mnie interesował. Już na studiach na wydziale wokalno-aktorski...