środa, 28 kwietnia 2010

zamierzam byc piękna i młoda... jak najdłużej

I zaczynam od dziś. A jakoś ostatnio mam szczęście do 'łapania' ciekawych okazji. Znalazłam namiar na City Deal, czyli nowe przedsięwzięcie związane z przyznawaniem rabatów na określone usługi/produkty w określonym czasie. I w tej oto sposób zdobyłam (kupiłam) voucher na usługi fryzjerskie o wartości 70zł za połowę ceny :)

Druga okazja, to depilacja laserowa, na którą 'załapałam się' dzięki wypełnieniu ankiety. Dostałam w prezencie (za symboliczną złotówkę) zabieg depilacji laserowej. No, proszę :)

I ostatnia okazja, jaka się nadarzyła, to odmłodzić skórę. Dostałam właśnie zestaw kosmetyków L'Oreal Youth Code do testów. zamierzam niezwłocznie zacząć i na bieżąco (no, bez przesady) opowiadać o efektach kuracji. Ten zestaw to 3 kremy (w tym jeden koncentrat). To co po pierwsze zwróciło moją uwagę, to pięknie wyglądające opakowania produktów. Publikuję zdjęcie, to będzie to widać od razu :) Co prawda myślałam, że dostanę krem i na dzień i na noc. i tutaj pierwsze zaskoczenie... krem przeciwzmarszczkowy na dzień stosuje się rano i ...wieczorem :/ dziwne, ale oczywiście tak zrobię, dla wzmocnienia efektu :)

Tak jak pisałam wcześniej, to 3 różne produkty. Pierwszy to wspomniany już "Odmładzający Krem Przeciwzmarszczkowy na Dzień". Mam się po nim spodziewać efektu nawilżenia, wygładzenia i świeżości przy nakładaniu. Drugi produkt, to "Odmładzający Krem Przeciwzmarszczkowy pod Oczy". Efektem ma być między innymi subtelnie zabarwiona skóra, aby rozświetlić okolice oczu. I na koniec koncentrat, czyli "Odmładzający Koncentrat Przeciwzmarszczkowy". zatem zabieram się za testy, które stopniowo znajdą swój opis w TYM blogu.

Brak komentarzy:

Robię znowu coś dla siebie - Studia podyplomowe - logopedia

Postanowiłam "zaszaleć" i rozpocząć studia na kierunku, który zawsz mnie interesował. Już na studiach na wydziale wokalno-aktorski...