wtorek, 2 marca 2010

Dieta Dukana - początek

Początek, ale idzie mi świetnie. Bez żadnych wyrzeczeń, najedzona, jem co lubie i chudnę! nie widać tego jeszcze po ciuchach, ale za to weszłam na wage, a tam 2kg mniej. No to się ucieszylam, bo niby 2 dni = 2 kg. Jak tak dalej bede sie trzymac - będzie wielki sukces. Jutro pewnie będzie kryzys, ale dużo czytam, przeglądam przepisy, chodze na forum i jakoś przezyłam te 2 dni. Utrudnieniem jest fakt, ze nie pracuję i siedzę w domu. A to oznacza, że bezczynnie siedzę w domu więc powinnam podjadać. Ale nie muszę! Mega jestem zadowolona. Nie myslałam, że tak dobrze będzie szło :)

Dziś na przykład przeczytalam super prosty przepis na owoce morza, które uwielbiam. W pierwszej fazie diety (zresztą przez caly jej okres trwania) nie można jeść tłusto. Wiec jak inaczej zjeśc krewetki, jak nie smażone na masełku i czosnku? A jednak można. Przygotowane w mikrofalówce, delikatnie przyprawione i polane jogurtem z czosnkiem. Mniam! Takie proste, a takie pyszne :)

No nic, moze raz na jakis czas coś napiszę jak postępy w diecie.

Brak komentarzy:

Robię znowu coś dla siebie - Studia podyplomowe - logopedia

Postanowiłam "zaszaleć" i rozpocząć studia na kierunku, który zawsz mnie interesował. Już na studiach na wydziale wokalno-aktorski...